یک یخچال مخفی در کابینت داشته باشید
نوشته شده توسط : علی


سفارش اول این میباشد: شاید برایتان خنده دار باشد که بگوییم مکان فریزر در کابینت آشپزخانه میباشد! نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد  ولی صراحتا میگوییم که برای فریزر ساید بای ساید خویش قابی از کالا کابینت صحیح فرمائید. این کادر سبب می گردد که یخچال فریزر با تمام دور و اطراف یک پارچه به حیث رسد. برهان مهم این فعالیت این میباشد که فریزر‌های ساید بای ساید خصوصا سبک‌هایی با اندازه‌ای والا‌خیس از ۳۲ فوت، عمق متعددی دارا هستند تا فضای ما یحتاج را از روش این عمق تامین نمایند.

پس در شرایطی‌که سردخانه را بصورت معمولی در آشپزخانه قرار دهید، روءیت کرد بصری منزل را با سه وجه سردخانه مشغول میکنید و کل نگاه‌ها به سردخانه معطوف میشود.

با ایجاد کرد فریم کابینتی، خیر صرفا سردخانه خویش را مخفی نمیکنید، بلکه به گوشه و کنار یک رمز و صورت امروزی میبخشید. علاوه بر این، میتوانید با پباده سازی یک جعبه در فضای بالای سردخانه، فضایی برای بعضی از گزینه‌های غیر ضروری بسازید.

تنها این قضیه را در حیث داشته باشید که از قرار دادن اشیای سنگین در کابینت بالای فریزر بپرهیزید، زیرا ممکن میباشد سبب ساز شکستن و سقوط کابینت یخچالی گردیده و به ساید‌بای‌ساید صدمه بزنید. اما راه‌حل فوق صرفا برای فریزر‌های ساید‌بای‌ساید وجود ندارد. امروزه پای سردخانه‌های گرانقدر به راحتی به آشپزخانه‌ها گشوده گردیده و این فرمول برای آن ها نیز کاربرد داراست.

بیشتر بخوانید: ایده‌هایی موءثر و کاربردی برای پباده سازی دکورا سیون آشپزخانه کوچک


فریزر کوچک، ماشین را در پارکینگ قرار دهید
بدین گزاره تصور کنید: جاسازی فریزر در کابینت! فریزر‌های کوچک یا این که مینی یخچال فریزر‌ها، یک وسیله ضروری نیستند، البته احتمال این‌که شما به آن نیاز پیدا کرده‌باشید هم نادر وجود ندارد. در حالتی که به یک مینی سردخانه نیاز دارید، شایسته ترین جا برای آن پایین کابینت آشپزخانه میباشد. این وسیله به طور تقریب متساوی با ماشین لباسشویی یا این که ماشین ظرفشویی میباشد. پس می توانید در کنار آن و پایین کابینت جاسازش فرمائید. در عین درحال حاضر یکی‌از شایسته ترین نقاط برای مراقبت این وسیله، در اتاق خواب و کنار تخت میباشد. در صورتی‌که به چیدمان امروزی اهمیت نمی‌دهید، مینی یخچال فریزر می تواند در کنار باقی اسباب شما و در آشپزخانه قرار گیرد، یک گلدان روی آن قرار دهید و یا این که آن را کنار یک مجسمه تبارک گچی سپید که روی زمین میباشد بگذارید، با یک سری کتاب تزئینش فرمایید و به‌این شکل به فضا آشپزخانه حالا و هوای جذابی دهید.

دسترسی به آب و برق را فراموش نکنید
شاید ورودی آشپزخانه شایسته ترین نقطه برای جاسازی فریزر در آشپزخانه باشد، یا این که شاید یک خلأ والا دارید که جان می دهد برای گذاشتن یخچال فریزر، ولی هر دو نقطه با پریز برق مسافت متعددی دارااست. یادتان باشد که آشپزخانه محل خطرناکی برای سیم‌کشی سردخانه میباشد. هربار که گاز را پر‌نور میکنید یا این که شیر آب را گشوده میکنید، یک سیم‌کشی معیوب ممکن میباشد جان شمارا به خطر اندازد. شاید یافت کردن مکان فریزر در کابینت آشپزخانه فعالیت معمولی‌ای نباشد، البته عملکرد فرمایید که تا حدامکان از سیم‌کشی اضافه خودداری کنید.

چنانچه فریزر سایدبای ساید دارید، آن را در اطراف شیر آب قرار دهید تا از شلنگ بزرگی به کار گیری نکنید. فراموش نکنید که سیم برق را فارغ از رابط به پریز وصل نکنید.

تک تک یخچال فریزر فریزرهای اسنوا در یک نگاه

چه محلی برای قرار دادن فریزر در آشپزخانه مطلوب وجود ندارد
راحتی گشوده و مسدود شدن درب سردخانه یک موضوع اصلی میباشد. سردخانه را در محلی قرار ندهید که گشوده و بسته کردن درب آن متوجه کوچک‌ترین محدودیتی باشد. فکر کنید که بعداز مدتی درب فریزر ساید بای ساید شما به وسیله کابینت قر گردیده باشد، یا این که رنگ متال و استیل آن خراش‌های واضحی بردارد. چیز‌های دردناک متعددی در عالم می باشد، و واقعا یک کدام از آن ها بی‌سرازیرشد شدن فریزر سایدبای‌ساید لوکس منزل میباشد.

صراحت دارد که قبلا از مینی یخچال فریزر‌ها سخن کردیم و گفتیم که مکان یخچال فریزر در کابینت چطور میتواند چیدمان منزل را دست‌خوش تحول اصلی نمیاد. یخچال فریزر پنهان در کابینت یک آیتم مطلوب میباشد، البته نباید فراموش نمائید که تبادل و گردش هوا برای فریزر، نقش اکسیژن را برای تن موجودات زنده داراست.

نباید فریزر را در معرض فروغ و روشنایی خورشید قرار اعطا کرد. پس نوری را که از پنجره وارد آشپزخانه میشود ذیل حیث بگیرید. آن را در کنار اجاق‌گاز هم قرار ندهید، اجاق‌گاز منبع ساخت و ساز گرمای آشپزخانه میباشد، منوط به اینکه از آبگرم‌کن خبری نباشد.

بدین ترتیب هر دو آیتم را دور از شوخی بگیرید. گرما منجر می شود که موتور یخچال فریزر به خیر فعالیت نکند و در بلند زمان در گیر فساد گردد. زمینه دیگر اینکه گرما و نوروروشنایی سبب ساز زردرنگ شدن بدنه یخچال فریزر‌هایی میشود که رنگ‌ آن ها پر‌نور میباشد. مطمینا تا اینجای نوشته‌ی علمی متوجه شدید که چه محلی برای قرار‌دادن یخچال فریزر در آشپزخانه مطلوب وجود ندارد. تا پایان با ما یار و همدم باشید.

کلام انتها اسنوا
بیایید در آخر به‌این پرسش جواب دهیم که در واقعیت محل قرار گیری سردخانه کجاست؟‌ آشپزخانه یا این که اتاق خواب؟ آیا نشیمن مکان خیر برای قرار دادن آن میباشد؟ هر شکلی از پلان منزل، می‌تواند جواب متفاوتی بدین سوال ارائه دهد. منزل کوچک، نمی‌تواند پذیرای یک یخچال فریزر تعالی باشد. این به عبارتی بوستان کردن اسمان‌خراش صد طبقه در یکی‌از کوچه‌های تنگ و بن بست خیابان انقلاب میباشد. پس محل مطلوب قرار گیری یخچال فریزر خیلی هم بی آلایش وجود ندارد!

ولی در شرایطی‌که به سردخانه خویش عشق دارید، راه‌حل‌های دیگر میتواند راهگشا باشد. آشپزخانه را برای این هیولا خلوت فرمایید، یا این که این‌که آن را به مکان دیگری از منزل منتقل نمائید.

این پاسخ ما بدین پرسش بود. به‌این‌که در یک منزل با گنجایش تایید کمتر، چطور یک یخچال فریزر اضافه را مکان دهیم. ممکن میباشد شما به‌این پرسش، با دقت به نیاز خویش جواب دیگری دهید. برای مثال آن را بلافاصله بفروشید. یااینکه بسته‌بندی کرده و آن را در انباری به خاک بسپارید.





:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: